Human Telex Consulting
Emberközpontú fejlesztési megoldások

 

Ügyfélként mindnyájunknak volt már olyan élménye, amikor személyes vagy telefonos ügyfélszolgálati helyzetben nem a megfelelő kiszolgálást kaptuk. Emlékezzünk arra, hogy hány ismerősünknek meséltük el ezt az esetet. Valószínűleg többnek, mint a pozitív példákat. Küldetésünk, hogy minél több szervezetben segítsük a profi belső és külső ügyfélszolgálat megteremtését, ezzel előmozdítva cégük üzleti eredményességét, erősítve presztízsét-márkaépítését, és fokozva a jó munkahelyi légkört.

 

Az ügyfél-élmény megértése és tudatos alakítása kritikus sikertényező. Kérdések, amelyekkel dolgozunk:

  • Mi az ügyfélszolgálat szerepe egy szervezet életében?
  • Milyen összetevői vannak az ügyfélélmények?
  • Milyen üzeneteket kell továbbítania az ügyfelek felé?
  • Milyen kommunikációs készségek, technikák kapcsolódnak az ügyfélszolgálati munkavégzéshez?

És ha az alapozás megtörtént, további kérdéseket is érdemes feltenni:

  • Hogyan érdemes lecsillapítani egy ingerült ügyfelet?
  • Milyen szervezeti tanulás következik a panaszokból?
  • Mi a „sales-orientáció" és ez hogyan kapcsolódik az ügyfélszolgálati munkatárs tevékenységéhez?
  • A belső ügyfélszolgálat milyen módon támogassa a külsőt?

Human Telex Consulting Kft.

1015 Budapest, Toldy Ferenc utca 16/C.
Tel: +36 1 214 0204, +36 1 2251576